Instagram Snapshots

Inspiration hunting

After work-out lunch

Spring mood

Scrapbooking

DIY-birthday card

Selfie time:o)

Sony centre by night after watching 'The Hobbit' with my love

My very own McCafé;o)

Malaikaraiss fashionshow just about to start...

Cozy sweater time 

My little toddler

Throwback Thursday…one year ago with my baby:o)

Favorite items at the moment

Time for a little treat:o)

I bought fresh flowers and who came home in the evening with the exact same ones?

My home is always in my heart (or round my neck;o)

Endless reading sessions with my kids

Winter wonderland in Berlin

Ootd with Rebecca Minkoff on my hips;o)

So in love with my new Zara necklace and Mango bag


I wish you all a wonderful weekend:o) If you like to see more pics, follow me on Instagram @thedressbakery !

Kommentare

  1. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    AntwortenLöschen
  2. Ihr habt nach dem Foto zu schließen in Berlin gerade mehr Winter als wir an den Alpen! ^^

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Krass!! Hier kam es so plötzlich…allerdings soll es in den nächsten Tagen auch wieder wärmer werden…
      Liebe Grüße!!

      Löschen
  3. Tolle Bilder, die Tasche auf dem einen Bild finde ich wunderschön

    AntwortenLöschen
  4. Ich liebe deine Instagram Posts! Und du hast wirklich mehr Schnee in Berlin, wie wir bisher überhaupt hier in der Nähe der Alpen hatten :D

    Liebste Grüße, Joana ♥
    TheBlondeLion

    AntwortenLöschen
  5. vielen dank fürs kommentieren!
    schöne bilder!
    kisses

    AntwortenLöschen
  6. IOhh, die Jolie muss ich mir auch noch holen! ISt das die aktuelle Ausgabe? Bestimmt :D
    Und Tulpen hab ich mir letzte Woche auch geholt :3 ich liebe sie!
    Liebste Grüße
    ekiem \(^.^)/

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen